Какво печелите ако имате сайт
1. Привличате много клиенти
Всеки ден хората се обръщат към интернет за решаване на техните проблеми. В мрежата вие може да намерите лекар, адвокат, бизнес партньор, продукт и други. Интернет среща потребителите с бизнеси за които даже не са и чували. Ако имате уеб сайт вие ще представите вашия бизнес на абсолютно нови хора и ще ги превърнете във ваши клиенти.
2. Запознавате потребителите с вашия бизнес
Много потребители проучват стоки и услуги в интернет преди да направят своята покупка. Чрез вашия уеб сайт може да информирате вашите потенциални клиенти за вашите продукти или услуги и какво ви отличава от вашите конкуренти. Вашият сайт ще запознае потребителите с вашия бизнес и ще ги предразположи да търгуват с вас.
3. Увеличавате доверието на потребителите към вас
Дизайнът на един уеб сайт говори много на потребителите за даден бизнес. Лошо организираните и непривлекателни уеб страници отблъскват потребителите. Докато изглеждащите професионално направени сайтове показва на потенциалните клиенти, че вашата дейност е сериозна и сте се посветили на решаването на техните проблеми.
4. Ниски разходи за реклама и маркетинг
Уеб сайтът е ефективен и евтин начин да изкарате на пазара вашия бизнес. Рекламите по телевизията и пресата са страхотен начин да ви направят известни, но са прекалено скъпи и често не предоставят достатъчно информация за вас. От друга страна уеб сайтовете нямат ограничение в размера или времето за реклама, така че може да изложите пълната информация за вашия бизнес.
Търсещите машини насочват целевата група потребители към вашия сайт (дейност) по-ефективно от която и да е рекламна стратегия. Потребителите, които използват търсачките знаят от какво се нуждаят и проявяват силно желание към тези продукти или услуги. Сдобивайки се с предна позиция в класациите на търсещите машини трафикът към вашия бизнес ще нарасне значително и ще ви осигури повече клиенти от всеки друг източник на реклама.
5. 24 часово присъствие по целия свят
Потребителите търсят информация по всяко време на денонощието. Интернет работи винаги и навсякъде, така че потребителите могат да търсят и намират информация и да търгуват когато им е удобно. Вашият уеб сайт позволява на вашия бизнес да бъде достъпен независимо от времето и местоположението.
6. Вашите клиенти винаги са информирани
Потребителите винаги се чувстват по-удобно когато правят бизнес с познати фирми. Затова за вас е важно да информирате клиентите за всички новости свързани с вас и вашите продукти или услуги. Вашият уеб сайт е най-добрия начин да дадете информация на клиентите си за промоции и разпродажби, които предлагате. По този начин вие си гарантирате увеличение на приходите.
7. Подобрявате комуникацията с вашите клиенти
Уеб сайтът разширява комуникацията между потребителите и бизнеса. Обикновено потенциалните клиенти имат интерес към даден бизнес. Посещават съответния сайт много пъти, но тъй като се чувстват неудобно или ги мързи не се обаждат за повече информация. Сайтовете, на които има форма за запитване позволяват на потребителите да зададат своя въпрос в момента на възникването му. Това е само едно от нещата, които правят комуникацията лесна. Други средства,които може да се използват са табла за съобщения, блогове,страници в социални мрежи и други уеб форми за контакт.
8. Държите конкурентите далеч зад вас
Популярността на интернет и осъзнаването какъв е ефекта на уеб сайтовете расте непрекъснато. Бизнесите, които притежават сайтове имат голямо преимущество над техните конкуренти. Освен, че имат повече клиенти, техните бизнеси изглеждат (въпреки, че може и да не са) по професионални и стабилни. Това се отнася също и за дизайна на сайта. Когато потребител посети спретнат и добре структуриран уеб сайт, а другите,които предлагат същото не са такива, тогава как мислите какво ще предпочете въпросния потребител.
9. Осигурявате удобна поддръжка за вашите клиенти
Да осигурите 24 часова телефонна връзка с клиентите си е страхотно, но колко фирми могат да си го позволят. Уеб сайтът е начин да осигурите помощ на вашите клиенти ако не може да им осигурите "гореща" телефонна линия. Много сайтове имат страница с най-често задавани въпроси и това е от помощ за много клиенти. Ако това не решава проблема на клиентите ви може за използват контактна форма и вие да дадете отговор на въпросите им своевременно.
10. Подобрявате връзките с клиентите си
Чрез уеб сайтът може да подобрите връзките с клиентите си по повече начини от тези да комуникирате, подпомагате и да информирате постоянно. Уеб сайтът може също да информира клиентите за техния статут, счетоводен баланс и други.
Произвеждайки продукция или завършвайки услуга за по-малко време от очакваното винаги радва клиентите. Необходими са месеци за привличането на добри клиенти и само секунди за загубата им. Притежаването на уеб сайт може да помогне за увеличаване на производителността и скоростта на обслужване. А ако вашите клиенти са доволни няма как да ги загубите, нали!
11. Пестите от разходите за печатане и пощенски такси
При публикуване на материали на вашия сайт печелят и двете страни - вие и клиентите ви. Потребителите ви имат директен достъп до вашите публикации, така че не се налага да чакат писмото ви да постигне при тях. А вашата полза е че не плащате за за печатане и пощенски такси. Освен това използвайки уеб сайта си вие може да увеличите ефект върху вашите потребители като към публикацията си прибавите визуални и звукови ефекти. А използвайки стандартната поща това е невъзможно. Да не забравяме и факта, че се пести значително количество хартия и се съхранява природата.