Как да помогнем за доброто класиране на нашия сайт
Заглавието и съдържанието
Търсачките се нуждаят от текст за да индексират вашите уеб страници, да определят за какво става въпрос в тях и да им направят резюме. Те не могат да прочетат какво пише на вашите графични изображения или на вашите Flash филмчета. Google препоръчва да създавате полезни и богати на информация сайтове. Новото и непрекъснато опресняващо се съдържание е един от най-добрите начини да накарате търсачките да се интересуват от вашия сайт, а също така и посетителите.
Някои търсещи машини игнорират уеб сайтове съдържат в Meta Keywords tag думи, които не се срещат в body текста. Други търсачки и уеб директории не приемат регистрации, в които всички букви са главни в заглавието или в meta таговете. За да намалите проблемите с търсещите машини е добре вашият скрипт код и CSS код да са в отделен файл. Наличието на рамки във вашите уеб страници може да създаде проблеми с търсачките.
Някои търсещи машини приемат прекалено дребния шрифт като опит да ги измамите. Част от уебмастъри в миналото са използвали този прийом за да вкарат множество ключови думи в уеб страниците, без сърфиращите в интернет да могат да ги видят. Включването на специални символи "&", "$", "%", "?" or "=" в сайта ви може да създаде проблеми с някои търсачки.
Някои търсещи машини и директории могат да ви свалят надолу в класирането ако използвате безплатен домейн или хостинг. А други търсачки ограничават броя на индексираните от тях уеб страници. Част от факторите по които се извършва класирането се пазят в тайна от търсещите машини.
Бъдете сигурни, че сте обърнали внимание на следните фактори, защото те могат да изстрелят уеб сайта ви високо в класирането на google.com
Външни линкове към вашите страници:
- Линковете към вашите страници съдържат ли вашите ключови думи?
- Колко бързо ваша страница се сдобива с препратка към нея?
- Принадлежат ли сайтовете, които сочат към вашия сайт към същата категория?
- От кога съществуват тези линкове?
- Съдържанието около вашият линк включва ли вашите ключови думи?
Вашите страници:
- Какъв брой важни препратки от другите ваши уеб страници сочат към ваша страница?
- Линковете на вашата страница сочат ли към висококачествени и тематично подобни страници?
- Колко често и колко на брой промени правите в интернет страниците си?
- Колко често и колко на брой уеб страници добавяте към сайта си?
- Колко време прекарват вашите посетители в уеб сайта ви?
- Колко посетители на страницата с резултати от търсенето посещават вашия сайт?
- Колко често посетителите на Google.com търсят вашето име или вашия URL?
Фактори отразяващи се негативно на класирането
Ще трябва да отговорите с НЕ на следващите въпроси:
- Дали вашето съдържание много наподобява и дублира съществуващо вече?
- Вашият сървър често ли се изключва от интернет? (Това пречи на търсачките да обходят вашето съдържание)
- Имате ли линкове към сайтове, които не си заслужават?
- Използвате ли едни и същи заглавия и мета тагове в много от уеб страниците си?
- Прекалявате ли при употребата на една и съща ключова дума или фраза?
- Участвате ли в схеми за връзки?
- Голяма част от външните ви линкове идват ли от ниско качествени или спам сайтове?
- Има ли на вашите уеб страници правописни или граматически грешки?